Σε περίπτωση που το προϊόν δεν σας ικανοποιεί μπορείτε να το επιστρέψετε μέσα σε 14 ημερολογιακές μέρες από την παραλαβή της παραγγελίας σας, σύμφωνα με την πολιτική αλλαγών και επιστροφών.

Η πρώτη αλλαγή της παραγγελίας είναι δωρεάν (πανελλαδικά), εφόσον:

  • Η αλλαγή του δέματος πραγματοποιηθεί με την εταιρεία που συνεργαζόμαστε (ACS Courier). Σε περίπτωση επιλογής άλλης εταιρείας για την επιστροφή τα έξοδα επιβαρύνουν εσάς.
  • Για λόγους υγιεινής, δεν δεχόμαστε επιστροφές σε μαγιό και εσώρουχα που έχει αφαιρεθεί η αυτοκόλλητη προστατευτική ταινία.
  • Το κόστος αλλαγής/επιστροφής μετά την πρώτη αλλαγή/επιστροφή ανέρχεται στα 5€
  • Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και να μην έχουν υποστεί οποιαδήποτε φθορά

Μπορείς να πραγματοποιήσεις αλλαγή τηλεφωνικά στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ή να αποστείλεις email αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας, καθώς και λεπτομέρειες με το μέγεθος/σχέδιο που θέλεις να το αλλάξεις.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Προκειμένου να γίνει δεχτή η αλλαγή ή η επιστροφή ενός προϊόντος, θα πρέπει να έχετε ενημερώσει είτε τηλεφωνικά, είτε με την αποστολή μηνύματος στην σελίδα επικοινωνίας του oneofone1991.gr, είτε με την αποστολή email στο info@oneofone1991.gr το αργότερο μέσα σε 7 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του δέματός σας.

Σύμφωνα με την πολιτική αλλαγών και επιστροφών, οι δύο αυτές δυνατότητες γίνονται μόνο εφόσον το προϊόν που επιστρέφεται, είναι στην αρχική του κατάσταση και αχρησιμοποίητο.

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, η αλλαγή ή η επιστροφή αυτού καλύπτεται από την εταιρεία μας. Ωστόσο, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, θα πρέπει το πρόβλημα να έχει διαπιστωθεί εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του δέματος και να έχει ενημερωθεί ο αρμόδιος υπάλληλος της εταιρείας.

Αφού επιστρέψετε τα προϊόντα, οι εναλλακτικές είναι οι εξής:

–  ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: Μπορείτε να αντικαταστήσετε το προϊόν είτε με άλλο μέγεθος, είτε με άλλο προϊόν. Εάν το προϊόν που επιλέξετε έχει μεγαλύτερη αξία από αυτό που επιστρέφετε, θα χρειαστεί να πληρώσετε την διαφορά με έναν από τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής.

–  ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ: Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να αντικαταστήσετε το προϊόν της παραγγελίας σας, είναι εφικτή η επιστροφή χρημάτων στον τραπεζικό λογαριασμό που θα δηλώσετε ή στην πιστωτική/χρεωστική κάρτα με την οποία έγινε η συναλλαγή. Για τις παραγγελίες που παραδόθηκαν με αντικαταβολή, ο πελάτης θα χρειαστεί να επικοινωνήσει με την εταιρεία και να γνωστοποιήσει το ΙΒΑΝ τραπεζικού του λογαριασμού. Η επιστροφή των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί εντός 15 εργάσιμων ημερών από τη μέρα παραλαβής από εμάς της επιστρεφόμενης παραγγελίας. Σε περίοδο εκπτώσεων η επιστροφή χρημάτων γίνεται στην τιμή που αγόρασε ο πελάτης το προϊόν.

*Η επιστροφή της αξίας της παραγγελίας σου πραγματοποιείται με τον τρόπο πληρωμής που επέλεξες στην αρχική σου παραγγελία.

*Η ανωτέρω εγγύηση δεν καλύπτει ελαττώματα που προκύπτουν από ατύχημα, αμέλεια ή κακή / βίαιη χρήση.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Δεχόμαστε την ακύρωση μιας παραγγελίας δωρεάν από τον πελάτη, εφόσον η παραγγελία ακυρωθεί πριν την αποστολή της. Σε περίπτωση ακύρωσης αφού έχει αποσταλεί η παραγγελία και πριν την παράδοσή της, ο πελάτης επιβαρύνεται τα έξοδα μεταφοράς. Η επιβάρυνση αυτή ισχύει και σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας που για οποιονδήποτε λόγο αποστέλλεται στον πελάτη χωρίς επιβάρυνση αποστολής.

Σε περίπτωση μη παραλαβής των προϊόντων από τον αγοραστή, η επαναποστολή είναι ευθύνη του αγοραστή, ο οποίος επιβαρύνεται εκ νέου το κόστος αποστολής. Οτιδήποτε κριθεί από την εταιρεία courier μη παραδοτέο και επιστραφεί, θεωρείται ότι έχει εγκαταλειφθεί από τον αγοραστή και αποδεσμεύει την εταιρεία από την υποχρέωση επιστροφής του χρηματικού ποσού που καταβλήθηκε για την αγορά του.