Frequently asked questions

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Τι να κάνω εάν δεν έχω παραλάβει την παραγγελία μου μετά από πολλές μέρες;

Σε περίπτωση που έχει παρέλθει αδικαιολόγητα μεγάλο χρονικό διάστημα από την καταχώρηση της παραγγελίας σας,  παρακαλούμε επικοινωνήστε με εκπρόσωπο του www.oneofone1991.gr. Ακόμα, για καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας, σας συνιστούμε να αναφέρετε τον ειδικό κωδικό παραγγελίας που έχει αποσταλεί στη διεύθυνση email που δηλώσατε κατά την παραγγελία σας.

Εάν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail. Βεβαίως, έχετε τη δυνατότητα να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Η εταιρεία όμως, δεν φέρει καμία ευθύνη για όποια κατάσταση είναι εκτός δικής της υπαιτιότητας και θα κάνει ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό για την καλύτερη δική σας εξυπηρέτηση.

Τι να κάνω εάν λείπει κάποιο προϊόν από την παραγγελία μου;

Εάν έχετε καταχωρήσει μια ηλεκτρονική παραγγελία και κατά την παραλαβή διαπιστώνετε ότι λείπει κάποιο προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Με αυτόν τον τρόπο, θα διευθετήσουμε όλες τις λεπτομέρειες που απαιτούνται και θα σας αποστείλουμε τα προϊόντα που δεν παραλάβατε.

Γιατί δεν μπαίνει η έκπτωση από εκπτωτικό κουπόνι στο καλάθι μου;

Τα εκπτωτικά κουπόνια  ισχύουν μόνο σε μη εκπτωτικά προϊόντα. Σε άλλη περίπτωση, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας, ώστε να διευθετήσουμε το ζήτημα.

Γιατί πρέπει να δώσω τα προσωπικά μου στοιχεία;

Η www.oneofone1991.gr κάνει χρήση των πληροφοριών που μας δίνετε κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής παραγγελίας, προκειμένου να επικοινωνήσουμε μαζί σας σχετικά με (i) την παράδοση της παραγγελίας στο χώρο σας, (ii) για επιβεβαίωση και ταυτοποίηση του πελάτη σε κάθε αναγκαία περίπτωση, (iii) για νέα προϊόντα (iv) για ειδικές προσφορές  (v) νέα της εταιρείας (vi) παραλαβή δώρων μετά από κλήρωση διαγωνισμού. Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε αν θέλετε ή όχι να λαμβάνετε τέτοιου είδους επικοινωνίες  στέλνοντας το αίτημα σας μέσω e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@oneofone1991.gr

Ποια είναι τα υποχρεωτικά προσωπικά στοιχεία που πρέπει να δηλώσω κατά την παραγγελία μου;

Προκειμένου να διενεργηθεί οποιαδήποτε συναλλαγή μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) και να πραγματοποιηθούν παραγγελίες προϊόντων, θα ζητηθεί η γνωστοποίηση κάποιων προσωπικών στοιχείων από πλευράς του πελάτη. Πιο συγκεκριμένα, κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας, θα ζητηθεί:

  • το πλήρες ονοματεπώνυμο
  • η διεύθυνση αποστολής των προϊόντων
  • η διεύθυνση χρέωσης της παραγγελίας (σε περίπτωση που είναι διαφορετική από την διεύθυνση αποστολής)
  • τα στοιχεία τιμολόγησης (σε περίπτωση που έχει επιλεγεί πληρωμή με τιμολόγιο)
  • ο αριθμός ενός τηλεφώνου επικοινωνίας και
  • η ηλεκτρονική σας διεύθυνση (e-mail).
Γιατί να αποδεχτώ τα cookies σε αυτό τον ιστότοπο και πώς τα διαχειρίζεστε;

Σε αυτόν τον ιστότοπο, χρησιμοποιούμε τα cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία της χρήσης του ιστοτόπου από τους επισκέπτες του. Όμως, η λειτουργία του ιστοτόπου θα επηρεαστεί σημαντικά αν απενεργοποιήσετε ή αν δεν αποδεχθείτε την χρήση των cookies. Ωστόσο, οι πληροφορίες που συλλέγονται στη βάση δεδομένων δεν επεξεργάζονται, ούτε προωθούνται σε τρίτους.

Contact us for any questions

ASK THE FASHION EXPERT

    Με την εγγραφή σας δηλώνετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.